1 Ocak 2012 Pazar

Simit sarayı Final sunumları hakkında önemli duyuru

Arkadaşlar,
Sizlerden "reklam ve iletişim konsepti nedemek?" "consumer contact point" nerede yazıyor vb vb gibi son derece tuhaf sorular içeren mailler alıyorum.

Final sunumlarında her takım bugüne kadar yaptığı araştırmalardan ve markayla ilgili incelemelerden hareketle 3 alternatif iletişim konsepti hazırlayacak. Bu konseptleri markayı rekabetten nasıl ayıracak, marka için nasıl bir değer yaratıyor, avantajı ve dezavantajı nedir, müşteriye hangi yolu seçmesini öneriyoruz gibi bir rasyonalizasyonla sunacağız.

Ayrıca bu 3 reklam konseptini nasıl uygulayacağız/her bir konsept için reklam, ve marketing mix önerileri-elbette markanın tüketiciyle buluşan tüm contact point'leri dikkate alınarak nasıl bir mekan düzenlemesi, ürün portföyü, sunum, ambalaj vb öneriler yapacağız uygulamaları da vereceğiz.

Tüm önerileri tüketici araştırmalarıyla desteklemeniz şart.

Tüm sunumlar aynı gün olduğu için her takıma çok kısa bir süre var. Bu süreyi "simit sarayının tarihi ya da swot analizi gibi konuyla direkt alakalı olmayan bilgilerle geçirirseniz sunum esnasında hemen sunumunuzu kesmek zorunda kalacağımızı size şimdiden bildirmek isterim. Her sunumu aşağıdaki sorulara cevap verecek şekilde düzenlemenizi ÖNEMLE rica ediyorum:

1-Konseptler neler
2-Her konseptin markaya avantajı/dezavantajı nedir?
3-Biz müşterimizin hangi konsepti seçmesini öneriyoruz?neden
3-Seçilmesi önerilen konsept markayı nasıl rakiplerinden farklılaştıracak?
4-Tüketiciye ne değer/consumer value sunacak?
5-Naıl uygulanacak/Marketing mix ve consumer contact pointlerdeki uygulamalar ne olacak?

Şimdiden başarılar
İÖ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.