Arkadaşlar,
CNN Turk projesinde çalışacak ve krizler, dünya ve sürdürülebilir yönetim konusunda proje yapacak arkadaşlarımızın yapacakları şöyle:
1- Bölüm:Sunum tarihi-12.Aralık.2011
"Wallstreet'teki mevcut eylemler ve taleplerden hareketle, bugüne kadar bu çapta meydana gelen eylemleri de inceleyerek bu eylemlere katılanlar ve eylemleri destekleyenler "nasıl bir dünya istiyorlar" , kimlerden(devletler, şirketler, kamuoyu ve diğer kurumlar) neler talep ediyorlar?
“İhtiyacımız olmayan malları neden satın alıyoruz?” Nasıl bir reklam ve pazarlama kampanyası yürütülüyor ve insanlar nasıl etki altına alınıyor?
“Dünya tek tipleşirken farklılaşmak mümkün mü?” (Steve Jobs İstanbul'da hamamda Türk kahvesi içerken Türk rehber, “Türk kahvesinin farklı” olduğunu anlatıyor. O da, “Ne olmuş yani? Türk gençleri bunu umursuyor mu? Onlar da Starbucks içiyor” diye düşünüyor.)
Biryandan i-phone kullanıp, Adidas giyip, facebook’da sosyalleşip, twetleşirken aslında tek tipleşiyor muyuz? İçinde yaşadığımız dünya da farklılaşmak ve mutlu olmak nasıl mümkün olabilir?
2. Bölüm sunum: Sunum tarihi: Final haftası
Pazarlama sadece "kar ve rekabet" için midir? Bir yandan stratejik pazarlama yapılırken, karlılık peşinde koşulurken, bir yandan da adil, dürüst olmak, insanları ve toplumları düşünmek mümkün olabilir mi?
Sürdürülebilir pazarlama ve yönetimin en iyi örnekleri nelerdir?Hangi şirketler/markalar bu konuda iyi örnekler teşkil ediyorlar?
Sizce “Kriz sonrası dünyada pazarlama ve şirket yönetimi nasıl olacak? Hangi konularda şirketler ve müşteriler karşı karşıya gelecek? Hangi konular şirketlerin yeniden yapılanmalarını zorunlu hale getirecek? Bir marka somut olarak-nasıl bir strateji izleyerek hem karlı hem de sürdürülebilir bir dünyaya katkıda bulunmuş olur?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.