1 Kasım 2011 Salı

Tüm Proje Grupları

Sevgili Arkadaşlar

Tüm proje grupları çalışırlarken lütfen şu noktalara dikkat etsinler:
1- Her grup kendi üyeleri içinde bir işbirliği yapsın ve bu işbirliğini/kimin neden sorumlu olduğunu projede belirtsin.takımlarda herkesin bir sorumluluk alanı olacak ve herkes bireysel olarak değerlendirilecek. Bu sebeple lütfen sunum günü,son dakika "sunumun bir kısmını okuyarak" projeye katılmayın. Zamanlama: Sunum öncesi (her takım kimin projenin hangi bölümünden sorumlu olduğunu blogda sunum öncesi yazılı olarak belitecek
2-Tüm gruplar literatür çalışması (desk research) VE pazar araştırması yaparak proje sorularına ve konularına çözümler bulacaklar.
3-Akademik literatür taraması: ZAMANLAMA: İlk Sunum
Her projede o konuyla ilgili case study'lerden, teorik bilgilerden örnekler olacak.Örneğin ...
PROXIMITY GRUPLARI dijital tüketiciler ile ilgili hangi
kaynaklardan, neler öğrendiler, bu konuya "akademik olarak"
nasıl yaklaşmak doğru olur
SİMİT SARAYI grupları otantik ürünlerin pazarlaması nedemek, otantik ürünler ve değer inovasyonu konusuna nasıl yaklaşmak doğru olur
CNN Turk grupları sürdürülebilir pazarlama ve yönetim, sivil itaatsizlik ne demek,örnekleri nelerdir, bu konulara nasıl yaklaşmak doğru olur
konularını literatürden de akademik olarak takip etmeliler. Projelerinde savundukları tüm konulara akademik bilgilerle yaklaşmalılar
4-Pazar araştırması: ZAMANLAMA: İkinci Sunum
Her grup kendi tezleri hakkında tüketiciler, profesyoneller ve "sokaktaki insanlar" ne düşünüyor araştırmalı. Her proje grubunda öneriler yapılırken herkes en az 4 görüşme yapmış olarak projeyi tamamlamalı.

Kolay Gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.