24 Ekim 2011 Pazartesi

Proximity projesi grupları ne yapacaklar?

Arkadaşlar,
Proximity projesinde çalışacak grupların iki temel sorumluluğu var
1- Bölüm:Sunum tarihi-28 Kasım 2011 Amerika, İngiltere, Rusya, Çin ve Suudi Arabistan'da yapılan araştırmada hayatımızdaki ekranların aşağıdaki archetype'lar ile tanımlandığı belirlenmiştir.
TV: Everyman ve Jester
PC: Sage
Mobile: Lover
Tablet: Wizard

Bu doğrultuda;
Sizce Türk insanının ekranlara bakış açısı farklı mıdır? Bu araştırma Türkiye'de yapılsa, bu 5 ülkeye göre ne gibi farklılıklar gösteririz? Neden? İspatlayabilir misiniz?Yukarıda listelenen archetype'lar sunumda Star Wars analojisi ile anlatılmıştı. Bu archetype'ları Türk popüler kültüründen öğeler kullanarak anlatabilir misiniz?

Sunumda her bir farklı ekranın özellikleri doğrultusunda hazırlanan başarılı çalışmalar gösterilmişti. Ekran özelliklerine dikkat ederek uygulanmış ve başarılı olmuş lokal çalışmalardan örnekler nelerdir? Her bir ekran için 3er örnek çalışma bularak her birinin sizce ne yönden farklı ekran özelliklerini dikkata aldığını da açıklayınız.

2. Bölüm sunum: Sunum tarihi: Final haftasıBu ekranlar aracılığıyla yaratılacak dijital ve geleneksel pazarlama stratejisinin Proximity sunumunda anlatılan etkinlik kriterlerine uyması için NASIL OLMASI gerekir? Örnekleriyle anlatıp, savunun.
Proximity kriterleri ... NASIL OLURSA bu kriterler hakkıyla yerine getirilmiş olur?Is this engaging?
Can it leverage human interaction?
Does it scare us a bit?
Will people come back, join, participate?
Do users glean value from interacting with it?
Is it shareable?
Does it stimulate WOM?
Is this really entertaining

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.