Simit Sarayı projesinde çalışacak grupların iki temel sorumluluğu var:
1-Bölüm:Sunum tarihi-05.Aralık.2011
Simit Sarayı'nın ve pazarın mevcut durumda stratejik değerlendirmesinin yapılması:
Tüketiciler bu kategoriyi nasıl tarif ediyorlar? Kategorinin avantaj ve dezavantajları neler?Kategori genelinde rekabeti nasıl tarif edersiniz?Geleneksel olarak simit pazarının sizce temel özellikleri nelerdir? Simit Sarayının varolan marka algısı nedir? Tüketiciler bu markayla nasıl bir ilişki kuruyorlar/ marka tüketicilerin günlük hayatında nasıl bir yer kaplıyor? Markanın mevcut durumda değerlendirilmemiş olan gizli potansiyelleri nelerdir? Şu an için gözden kaçmış olabilecek tehditler neler olabilir? Tüketicilerin markadan beklentileri neler? Markanın bugün için henüz tatmin etmemiş olduğu müşteri beklentileri nelerdir? Bu değerlendirmeler ışığında reklam ve iletişim stratejisi için nasıl yönlendirmeler yapılabilir? (Bu alanda reklam ve iletişim adına bağ kurulabilecek önemli alanların neler olduğunu düşünüyorsunuz?
2. Bölüm: Final HaftasıSimit Sarayı için nasıl bir reklam/iletişim stratejisi VE reklam/iletişim konseptleri önerirsiniz? (her takım 3 farklı /alternatifli reklam konsepti önerecek) Önerdiğiniz her bir konseptin avantajı ve dezavantajı nedir? Bu konseptlerin başarılı olması için nasıl bir yol izlenmeli?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.