10 Ekim 2011 Pazartesi

Proximity Katkılarıyla Yapılacak ders ve sunum

Herkes bireysel olarak lütfen 12.Ekim.2011 çarşamba günü saat 20:00ye kadar ilk sunum yapacak olan Proximity Grubuna


  • Attention economy

  • Marketing convergence,

  • Digital platformların tüketici davranışlarına etkileri ,

  • Onlive ve offline tüketici profilleri ve davranışları,

  • hibrit tüketiciler ..vb
konularında sormak istediği 3 soruyu bloga girsin.

Bunun için önce bu alanlar hakkında internet , kitaplar ya da kütüphanelerden faydalanarak bilgi sahibi olmanızı şiddetle tavsiye ederim.

http://proximityistanbul.com/ http://proximityworld.com/

Benim önerdiğim bazı linkler ve makaleler bunlar:
Proximity'nin de parçası olduğu BBDO grubun hazırladığı bir makale
"Meet the screens"
http://www.brandchannel.com/papers.asp#all_papers

Convergence Marketing: Strategies for Reaching the New Hybrid Consumer ]Yoram (Jerry) Wind Vijay Mahajan

Bu kitaptan bir bölüm:
http://marketing.wharton.upenn.edu/documents/research/0207_Convergence_Marketing.pdf


Five Steps for the Era of Marketing Convergence By Karen V. De Asis
http://www.brandchannel.com/papers_review.asp?sp_id=612

The Hybrid Consumer: Exploring the Drivers of a New Consumer Behaviour Type
http://ideas.repec.org/p/hhb/hanken/0543.html

Online/offline (hybrid) consumers and the attention economy, Pradeep A. Rau
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/tie.20004/abstract

2 yorum:

  1. ürüne göre nasıl strateji degiştiriliyor her kitleye her ürün pazarlanabilinir mi ?

    YanıtlaSil
  2. Tüketicinin dört bir yanı dijital medya'nın reklamları ile çevrili. Reklam karmaşası tüketiciye reklamda verilmek istenen mesajın doğru iletilmesini zorlaştırıyor mu?
    Ürün çeşitliliğine göre uygulanan farklı reklam stratejileri var mı?
    Dijital medya ile geleneksel medya arasındaki farklılıklar hangi koşullar altında dezavantaja dönüşüyor?
    Ezgi Öner

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.