- Attention economy
- Marketing convergence,
- Digital platformların tüketici davranışlarına etkileri ,
- Onlive ve offline tüketici profilleri ve davranışları,
- hibrit tüketiciler ..vb
Bunun için önce bu alanlar hakkında internet , kitaplar ya da kütüphanelerden faydalanarak bilgi sahibi olmanızı şiddetle tavsiye ederim.
http://proximityistanbul.com/ http://proximityworld.com/
Benim önerdiğim bazı linkler ve makaleler bunlar:
Proximity'nin de parçası olduğu BBDO grubun hazırladığı bir makale
"Meet the screens"
http://www.brandchannel.com/papers.asp#all_papers
Convergence Marketing: Strategies for Reaching the New Hybrid Consumer ]Yoram (Jerry) Wind Vijay Mahajan
Bu kitaptan bir bölüm:
http://marketing.wharton.upenn.edu/documents/research/0207_Convergence_Marketing.pdf
Five Steps for the Era of Marketing Convergence By Karen V. De Asis
http://www.brandchannel.com/papers_review.asp?sp_id=612
The Hybrid Consumer: Exploring the Drivers of a New Consumer Behaviour Type
http://ideas.repec.org/p/hhb/hanken/0543.html
Online/offline (hybrid) consumers and the attention economy, Pradeep A. Rau
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/tie.20004/abstract
ürüne göre nasıl strateji degiştiriliyor her kitleye her ürün pazarlanabilinir mi ?
YanıtlaSilTüketicinin dört bir yanı dijital medya'nın reklamları ile çevrili. Reklam karmaşası tüketiciye reklamda verilmek istenen mesajın doğru iletilmesini zorlaştırıyor mu?
YanıtlaSilÜrün çeşitliliğine göre uygulanan farklı reklam stratejileri var mı?
Dijital medya ile geleneksel medya arasındaki farklılıklar hangi koşullar altında dezavantaja dönüşüyor?
Ezgi Öner