Sevgili arkadaşlar
İlk sunumumuzu tamamladık. Bu alanda çalışmak isteyen arkadaşlarımızdan neler bekliyoruz onu daha sonra yayınlayacağım.
Şimdi hekesin bireysel olarak bu sunumda
1-en öenli bulduğu üç noktayı (hangi 3 nokta sizin için önemliydi ve neden önemliydi?)
2-hiç katılmadığı bir konuyu (sunumdaki görüşlerden hangisine katılmıyorsunuz ve neden?)
paylaşmasını rica ediyorum.
Yorumlarınızı bu postanın altına yapabilirsiniz.
iyi haftalar
İÖ
Online kullanıcıyı ayaklı mecra haline getirme hedefinde olmak önemli bulduğum noktalardan.
YanıtlaSilİnsanların gazete okuyup, tv izlemesi ilerleyen zamanlardada devam edecek.Ancak fark şu olcak; istediğimiz kanalı, istediğimiz yerde, istediğimiz zaman izleyebileceğiz. Bu konuda dikkatimi çekti.
Medya kampanyaları değil kişi deneyimleri kazandırmamız gerekiyor.
TV,pc,phone ve tabletin ülkelere göre tek tek değerlendirip bize sunulmasıda önemli bulup,bilgilendiğim noktalardan.
diğital mecraların bu denlı gelışmiş olmasi ve aslında hergun bununla karsılastıgımız fakat net olarak biçok seyi göremeyip sunumda daha iyi anlamıs olmam gercekten sunumu benım ıcın ılgi cekıcı hale getırdı ve özellıkle ileride olacak gelişmeler cidden ilgi cekıcıydı ..istedigimiz televızyon programını,dizii istedigimiz zaman izleyebilmemiz istedgimiz zaman izleyebilcek olmamız kendi acımdan heyecan verıcı ve cok avantajlı bı durum olacak sanırım ...türk toplumu buna kolay ayak uydurablıcekmı herkes bu yenılıklerı yaygınlasmaya baslayınca nası karsılayacak merak edıyorum kişisl gorusum gayet basarılı bı sunumdu ve ciddi anlamda güzel seyler ogrenebıldım cok ılgı cekıcıydı bence en sunumun önemlı noktalarından bırıydı
YanıtlaSilMarkalar bilinirliğini ve farkındalığını artırmak için kişilere deneyimler yaşatmalıdır. Buna kesinlikle katılıyorum. Eğer bir insan markayla bir deneyim yaşarsa daha akılda kalıcı olur.
YanıtlaSilTelevizyonlar insanları eğlendirmek için vardır. Biz onları zaman zaman evden biriymiş gibide kabul ederiz. Televizyon ileriki zamanlarda da hayatımızda olmaya devam edecek ama kullandığımız ara yüzler değişecektir.Bilgisayarlar ise iki yönlü bir iletişim aracıdır. Markalar intenet üzerinde bir çok platformdan müşterileri tarafından iyi ya da kötü feedbackler alabiliyorlar. Tablet bilgisayarlar henüz çok yaygınlaşmadığı için müşterilere ulaşmakta zorluklarla karşılaşabiliyor.
1) Sosyal medya ile markaların zor bir döneme girdikleri bu yüzden de reklam yerine markaların kişilere deneyim yaşatmaları gerektiği( Katılıyorum çünkü bunu gerçekleştiren markalar tüketiciyle arasında daha derin bir bağ oluşturabilirler. Markanın hikayesini tüketiciye yaşatması, o markanın rakiplerinden ayrışmasını da sağlayabilir.)
YanıtlaSil2) Reklam mesajının kime, hangi zamanda ve koşullarda verileceğinin doğru belirlenmesi gerektiği (Mesajın verileceği yer ve zaman kişilerin algı eşiğini etkiler. Doğru zamanda ve yerde verilen mesajlar tüketici üzerinde daha etkili olurlar)
3) Verilen mesaj markaya hizmet etmelidir.( Markanın ve verdiği hizmetin örtüşmesi tüketicinin markaya güven duymasında ya da duyduğu güvenin sürdürülebilir olmasında önemli bir faktördür)
Televizyon ve internete olan güvenin 45 yaş ve üstünde daha çok 30 yaş ve altında daha az olduğu söylendi. Buna çok fazla katılmıyorum. Televizyon ya da internet aracılığıyla verilen mesajların kişiler tarafından olduğu gibi kabul edilip belli bir süzgeçten geçirilmemesinin yaştan çok eğitimle ilgili olduğunu düşünüyorum