Değer İnovasyonu için rekabete değil, müşteriye odaklanmak ve müşteri için yüksek değer taşıyacak unsurları ön plana çıkarmak veya yaratmak gerekiyor. Siz müşteri için yüksek değer taşıyacak unsurları nasıl ön plana çıkardınız?
Simit gibi basit bir şeyi nasıl bu kadar büyüttünüz, hangi yollardan geçerek ilerlediniz?
Ayaküstü yenen bir gıda olan simit, yeni bir iş modeli ile oturarak yenilen bir ürüne dönüştü. Bu büyük değişimin insanlar üzerinde olumlu-olumsuz etkileri nelerdir?
Mağazalarınızın hep işlek yerlerde yer alması bir stratejik planlama mıydı?
YanıtlaSilKurumsallaşma üzerine yaptığınız çalışmalar neler idi? İlerisi için planlarınız bu konuda nasıl şekillenecek?
Röportajlarınızda da reklam ve pazarlamaya yer vermediğiniz belirtiliyor. Bu stratejik bir tutum mu? Gelecek için reklam projeleriniz var mı?
Ezgi Öner
10821014