14 Aralık 2011 Çarşamba

CNN Final projeleri sunumu

Final sunumları temelde sürdürülebilir pazarlama öneri ve örnekleri ile ilgili olacak (final sunumu içeriği var)

Bu sebeple lütfen bu önerileri hazırlamadan önce bu konu hakkında okuyun.Lütfen sunumlar atmasyon olmasın önce sürdürülebilir pazarlamayla ne kasdediyoruz nasıl olursa pazarlama ve yönetim adil ve sürdürülebilir olur biraz kafayorun.

Bazı bilgileri buralardan elde edebilirsiniz:
http://zeynepozata.wordpress.com/2006/05/10/yesil-pazarlama/
http://smib.vuw.ac.nz:8081/WWW/ANZMAC2003/papers/POL04_tolemand.pdf
http://www.bitc.org.uk/resources/publications/influencing_consumer.html
http://www.uwyo.edu/mgtmkt/faculty-staff/faculty-pages/docs/arnould/arnould%20press%20marketing%20and%20sustainability.pdf

derslerde de bu konuya değinmiştik ayrıca İnternette ve kütüphanede bu konuda farklı kaynaklar var.

Ayrıca önerilerinizi mutlaka GERÇEK YAŞAMDAN TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI ile desteklemeyi unutmayın.
Herkes ayrı ayrı 5er kişiyle görüşüp
insanların şirketlerden beklentileri neler,
pazarlamadan beklentileri neler,
nasıl olursa kandırıldıklarını düşünüyorlar,
nasıl olursa adil pazarlamadan bahsedilebilir
araştırmalı.

Şirketler nasıl hem insan hem de kar odaklı bir yönetim kurabilirler konusundaki önerilerinizi de araştırmalarla desteklemeniz önemli. Bu sebeple lütfen VALUE CREATION dersi notlarına dikkat edin. Bu derste konuştuğumuz konuların nasıl adil olabileceği konusunda yorumlarınızı da final sunumunuza ekleyin.
Kolay gelsin.
İÖ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.