25 Aralık 2011 Pazar

Simit Sarayı Sunumu Hakkında

Pelin Çoban dedi ki...

Simit Sarayı Türk kültürüne ait önemli bir ürünü markalaştırmış ve simit kafe fikrini ortaya atarak yeni bir pazar yaratmış. Ancak mevcut stratejilerinde önemli yanlışlar olduğunu düşünüyorum. Proximity için sunum yapmayı düşünmüştük ilk başta, ancak simit sarayı hakkında öneri getirmek daha ilginç ve önemli olur diye düşündük. Simit sarayı tüketici şikâyetlerini iyi değerlendirmeli ve bir an önce eksiklerini gidermeli. Markayı yerleştirebilecekleri birçok yer var. Ayrıca farklı yerlerdeki simit ihtiyacını da görmeliler. Öncelikle marka iletişimi yapılmalı. Yakın bir zamana kadar sosyal medyada dahi etkin değildi. Bunun dışında çocukların beslenme çantasına girmeyi hedeflemeli, bu amaçla yeni stratejiler geliştirmeli. Ofislerdeki çay-simit saatine yönelik ihtiyacı belirlemeli ve bu konuda iletişim faaliyeti göstermeli. Sağlıklı ürün arayışındaki kitlesine ve yabancı tüketicilerine de yönelik çözümler getirmeli. Kısacası, hizmet alanının daha geniş olduğunu görmeli ve daha çeşitli kitlelere ulaşabilmek için servis-dağıtım konusundaki potansiyellerini değerlendirmeli. Salacak ve Mecidiyeköy şubesine gidip gözlem yaptım. Simit sarayının pazarda ilk olmasının yanı sıra başka avantajları da var. Örneğin çok önemli, kalabalık noktalara şube açabilmiş ve şubelerinin tasarımı orada geçirdiğiniz zamanı hoş kılıyor. Hijyen ve personel konusunda yapılacak ufak düzenlemelerle de şubelerini kusursuz hale gelebilir.

Pelin Çoban
10733040

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.