23 Aralık 2011 Cuma

Simit Sarayı

Simit Sarayı projesinde şu ana kadar Simit Sarayı'na yeterince özen göstermediğimin farkına vardım. Arkadaşlarımla sunumu hazırlarken yaptığım araştırmalarda ilginç bilgilere ulaştım. Nitekim diğer sunumları izlerken de daha başka bilgiler edindim. Simit Sarayı' nı seçmemin sebebi aslında aralarında en tanıdık ve samimi gelen taraf olmasıydı .Fakat aslında Simit Sarayı 'nı fazla da tanımadığımı farkettim bu sunumlarda. Yaptığımız araştırmalarda insanların Simit Sarayı'nı tercih etme sebepleri ile ilgili ilginç bilgiler edindik. Bu araştırma bize final projesi için çok önemli bir katkı sağladı. Pozitif yorumlardan çok negatif yorumlar aldık ve açıkçası simiti için değil de daha çok insanların çıkarları doğrultusunda Simit Sarayı'nı tercih ettiklerini tespit ettik. Yurt dışında başarı sağlaması için en başta bir marka kimliği oluşturması gerektiğini gördük. Diğer sunumlarda da bu konuya değinen gruplar oldu fakat neredeyse herkes Simit Sarayı çalışanlarının eğitim düzeyini eleştirdi, ki ben bunun da çok önemli bir nokta olduğunu düşünüyorum. Haluk Okutur, gerçekten amaçlarına ulaşmış görünüyor, fakat bu sunumlarla Simit Sarayı'na önemli katkılarda bulunabileceğimizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.