6 Aralık 2011 Salı

Simit Sarayı Final sunumu için ek notlar

Arkadaşlar

Final sunumlarınızı hazırlarken unutmayın ki 3 farklı iletişim konsepti sunup her üç konsept için de bu konseptlerle
1-ne demek istiyorsunuz/önerdiğiniz gibi yapmak ne anlama geliyor
2-bu konsepti nasıl uygulayacaklar/her bir konsept için reklam, ve marketing mix önerileri-elbette markanın tüketiciyle buluşan tüm contact point'leri dikkate alınarak nasıl bir mekan düzenlemesi, ürün portföyü, sunum, ambalaj vb öneriler .( Consumer contact point ne demek ders notlarında var, lütfen iyice çalışıp öyle bu le birlikte ölümü hazırlayın, atmasyon olmasın)
3-bu konsepti seçtiklerinde rakiplerden nasıl farklılaşmış olacaklar
tartışıyor olacaksınız
Ayrıca şunları da eklemek istiyorum
1-İlk sunumdaki rekabet analizlerinizi biraz daha toparlamanızda fayda var.Rakipleri grupladığınızda her rakip/stratejik grup için ..
-NE AÇIDAN REKABET teşkil ediyor
-SİMİT SARAYI her bir rakipten olumlu ve olumsuz özellikleriyle NASIL FARKLILAŞIYOR
anlatabilmeniz lazım. Bu bölümü finalde tekrar ele alın lütfen. Çünkü rekabetten fark yaratmayan hiç bir iletişim konsepti başarılı olamaz.
2-Simit Sarayı dünya çapındaki pazarlarda Türk kimliği baskın olan etnik bir marka olarak mı yoksa menşei belirsiz olan nötr global bir marka olarak mı rekabet etmeli sorusuna cevap vermeyi unutmayın. Bu cevabınızı da nedenleriyle savunabilmeniz lazım.
İyi çalışmalar
İÖ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.