22 Aralık 2011 Perşembe

simit sarayı rapor

Sunumumuzun ilk aşamasında simit sarayının artılarını, eksilerini, fırsatlarını, tehditlerini değerlendirdik. İleriye dönük bir strateji hazırlayabilmek için markanın rakiplerinin pazardaki durumlarını göz önünde bulundurmak amaçlı araştırma yaptıktan sonra kendimize rakiplerle ilgili bir tablo hazırladık. Simit sarayının çeşitli lokasyonlarda ki mağazaları grup içinde bölüşerek ziyaret edip kendi markamızı ürün dekorasyon hizmet bazında değerlendirmeye alıp olumlu ve olumsuz koşulları belirledik. Lokasyon bazlı tüketicilerle görüşmeler yaptık. Çeşitli segmentlerden insanlarla, değişik cinsiyet, yaş eğitim düzeyinden insanlarla konuşmaya görüş almaya dikkat ettik. Final sunumun yararlı olabilmesi amaçlı tüketiciden şimdiki görüşleri dışında markadan ileriye dönük beklentileri hakkında da fikir aldık. Stratejimizde ve yaratıcı süreçte bize yardımcı olabilecek şekilde düzenleyip değerlendirdik. Marka ve tüketici için her iki açıdan ürün ve markayı değerli kılabilmek için tüketici insightları en önemli verimiz oldu. Değer inovasyonumuz olan “gerçekçi bir ilgi” yi yaptığımız araştırmalar sonucunda elde ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.