23 Aralık 2011 Cuma

SİMİT SARAYI KİŞİSEL NOT

Doruk Keskin

10832067

Bu proje ile simit sarayını fazlasıyla inceleme şansımız oldu. Genç kitle tarafından (en azından benim çevremde) pek tercih edilmeyen simit sarayının, kendi segmentinde ne kadar başarılı olduğunu anladım. Yarattığı fırın cafe algısı ve dar gelirde ki tüketiciye cafe ortamı yaratması bence en büyük artılarından. Bunun yanında kötü servis elemanları ve kullandıkları plastik çatal,bıçak vs hemen hemen her müşteriden duyduğumuz sorunların başında geliyor. Özellikle çalışanlarının tutum ve davranışlarına dikkat etmeleri gerek. Yeni başlattıkları işe alma mulakatlarında da buna gereken önemi verdiklerini biliyorum. Bu da zaten oturtmuş oldukları sistemde eksiklerini gidermek açısından iyi bir adım attıklarını gösteriyor. Yarattıkları bu konsept ve fikri geliştirip daha büyük firmalara (starbucks, mc donalds gibi) rakip olabilicek potansiyelleri var. Ama asıl soru bunu istiyorlar mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.