23 Aralık 2011 Cuma

Simit Sarayı

Simit Sarayı sunumu için çalışırken şu ana kadar Simit Sarayı ile fazla ilgilenmediğimi ve gözardı ettiğimi farkettim. Simit Sarayı' na fazla gitmediğim için diğer insanların yorumları ve düşünceleri bana ilginç geldi. Mesela çalışanların insanları tatmin etmediği , yeterince güler yüzlü olmadığı gerçeğine hiç dikkat etmemiştim. Bana sorsalar gayet güleryüzlü deyip geçiştirirdim . Fakat belli başlı araştırmalar yaptıktan sonra , kendim de gözlemlemek için birkaç şubesine uğradığımda insanların aslında haksız olmadığını , bu durumun dikkatimden kaçtığını farkettim. Simit Sarayı 'nın öncü firma olduğunu da bu sunum sürecinde öğrendim. Yoksa benim için Simit Dünyası vb. firmaların bir farkı yoktu. Hangisinin öncü firma olduğunu açıkçası bilmiyordum. Dolayısıyla bu sunum sayesinde Simit Sarayı'nı tanıma ve hakkında bilgi toplama şansım oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.