23 Aralık 2011 Cuma

Simit Sarayı

Simit Sarayı projesini önce Simit Sarayına giderek müşterilerin gözünden değerlendirdik fakat marka değeri yada algısı hakkında pek olumlu sonuçlar alamadık. Genelde insanlar boş vakitlerini değerlendirmeye yada kritik lokasyonlarda olmasından dolayı insanlar Simit Sarayını tercih ediyor. Genel olarak insanlar Simit Sarayında çay içmeye gidiyorlar ve diğer ürünlerle pek ilgilenmiyorlar. Aynı zamanda sunumda da bahsettiğimiz gibi Simit Sarayının kurumsal kimlik sıkıntısı çok büyük. İnsanların kafasında diğer bütün simit salonlarıda dahil hepsi Simit Sarayı gibi gözükmekte. Kurumsal kimlikte radikal bi değişim ve reklam kampanyalarına daha fazla yönelmesi gerektiğini düşünüyorum. Son olarak da personellerin oryantasyonla ilgili sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. Oryantasyon çalışmaları arttırılmalı ve ürünlerin gün içindeki sirkülasyonu arttırılmalı ve müşteriye daha taze sıcak ve lezzetli ürünler sunulmalıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.