23 Aralık 2011 Cuma

Simit Sarayı Sunumu 3.Grup

Zehra Topbaş
10832107
SİMİT SARAYI SUNUM RAPORU
Simit Sarayı sunumunun ilk aşmasını hazırlarken ilk önce simit sarayının rakiplerini
inceleyeliyerek kategori oluşturduk. Kimler simit sarayınına neden ve nezaman
gittiğini araştırdık. Pzardaki yerini ve tüketicinin simit Sarayını zihninde
nasıl konumlandırdığını araştırdık busayede simit sarayının tüketicinin zihninde istediği yerde olup olmadığını belirledik. Daha sonra Simit sarayının rakiplerini araştırarak rakiplere göre konumunu belirledik. Bu sayede marka bilinirliğinin ne kadar olduğunu ve neden
tercih edilmesi gerektiğini belirledik. Tüketicinin zihninde simit sarayının
algısının olumlu olduğu sonucu ortaya çıktı. Fakat tüketicilerle iletişim
eksikliği olduğunu saptadık Örneğin gencturkcelle birlikte yürütmüş olduğu kampanyada
yeterince ses çıkaramadı ve istediği başarıyı elde edemediği sonucunu
belirledik. İkinci bölümde ise zaten sevilen bir marka olan simit sarayının
daha çok tercih edilen bir marka olması ve iletişim eksiklerini giderme yolunda
öneriler sunacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.